Punkt Informacyjny
+48 32 302 98 00

Rejestracja Poradni
+48 32 302 98 05

Rejestracja Poradni
+48 32 302 98 05

Wyślij email
sekretariat@vitomed.pl

NAJCZĘSTSZE PYTANIA (FAQ)

JAKĄ METODĄ WYKONYWANE SĄ BADANIA DIAGNOSTYCZNE?

Badanie wykonywane jest techniką molekularna RT-PCR wykrywającą obecność materiału genetycznego wirusa SARS-CoV-2. Pobranie materiału do badania wykonywane jest w bezpiecznych, mobilnych punktach Drive&Go-Thru.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAPISU NA BADANIE?

Nie prowadzimy zapisów na badania dla pacjentów indywidualnych. W celu wykonania wymazu należy zgłosić się do wybranego przez siebie punktu w godzinach jego otwarcia.
Aktualne informacje o dostępnych punktach oraz godzinach otwarcia dostępne są na stronie internetowej w zakładce „Punkty Pobrań”.

JAKA JEST CENA BADANIA?

 celu sprawdzenia ceny badania zapraszamy na stronę nternetową https://vitomed.pl/punkty-pobran/

JAKA JEST CENA BADANIA?

 celu sprawdzenia ceny badania zapraszamy na stronę nternetową https://vitomed.pl/punkty-pobran/

JAKA JEST CENA BADANIA?

 celu sprawdzenia ceny badania zapraszamy na stronę nternetową https://vitomed.pl/punkty-pobran/

JAK NALEŻY SIĘ PRZYGOTOWAC DO BADANIA?

Wymaz do badania pobierany jest z nosogardzieli, dlatego nie jest wymagane szczególne przygotowanie. Przed pobraniem wymazu pacjent jest proszony o wypełnienie zlecenia.

CO NALEŻY ZE SOBA ZABRAĆ?

Każdy pacjent na badanie powinien zabrać ze sobą dokument tożsamości. Pacjenci skierowani przez lekarza POZ proszeni są o zabranie ze sobą i podanie numeru zlecenia przed rozpoczęciem badania.

JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA WYNIK?

48h

W JAKI SPOSÓB MOŻNA SPRAWDZIĆ WYNIK BADANIA?

Aby sprawdzić wynik badania należy:

  1. Wejść na stronę covid.vitomed.pl
  2. Kliknąć w ikonę "logowanie uproszczone"
  3. Podać Identyfikator zlecenia, który znajduje się pod kodem kreskowym na wizytówce.
  4. Podać datę urodzenia lub numer PESEL
  5. Kliknąć w przycisk "Zaloguj"

CO OZNACZA POJAWIAJĄCY SIĘ KOMUNIKAT NA PLATFORMIE ELABORAT "DANE NIE SĄ ZAREJESTROWANE W SYSTEMIE ELABORAT LUB SĄ NIEPOPRAWNE"?

Ten komunikat oznacza ze Państwa badania są w trakcie realizacji lub wprowadzono niepoprawne dane do logowania.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA WYNIKU W JĘZYKU OBCYM?

Tak, istnieje możliwość otrzymania wyniku w języku angielskim. W celu jego otrzymania należy zgłosić taką potrzebę przed wykonaniem pobrania. Wynik w języku obcym udostępniamy w ciągu 24h od momentu wydania wyniku w języku polskim.

CO ZROBIĆ JEŚLI NA MOIM WYNIKU SĄ BŁĘDNE DANE?

Prosimy o przesłanie poprawnych danych na adres: wirusologia@vitomed.pl

JAK NALEŻY ZINTERPRETOWAĆ WYNIKI?

Nie interpretujemy wyników. Z otrzymanym wynikiem badania należy zgłosić się do lekarza lub podmiotu zlecającego w celu jego interpretacji.